aparate foto digitale

Distribuie

21 septembrie 2009

what the fuck have i done lately

Mai e o zi si se termina, nouasprezece zile de concediu scurse pe apa sambetei.Ce am realizat? Am luat patru examene in sesiunea de restante, am cheltuit bani aiurea, am jucat x si zero pe pad cu laserul de la mouse in timp ce incercam sa ii rup capul unuia la DOTA (trist, dar adevarat, m-am apucat de DOTA, dar jur ca ma las dupa ce trece concediul), am testat cinci feluri noi de cocktail in arcade si am cascat la cursurile de linux.Asa se scurg zilele de libertate si in acelasi timp asa imi ocup ultimele zile in care pot spune "ca la douazeci de ani".E clar, am nevoie de ceva sa ma gadile la orgoliu, am avut nevoie de un indemn asa ca am urmarit pentru a doua oara fabula "wanted" si dupa vreo doua ore de curbat traiectoriile gloantelor si de aruncat in aer cladiri cu soareci si unt de arahide a venit si indemnul :
"what the fuck have you done lately?"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu