aparate foto digitale

Distribuie

14 septembrie 2009

Review Muse - The Resistance

We stand here as one, we are the resistance


Coperta spune totul, o meditatie a unui artist ce-si urmeaza chemarea catre stele, un artist ce incearca sa schimbe lumea prin arta, o culoare de note muzicale perfect imbinate intr-o opera desavarsita.Desi m-as fi asteptat la ceva mai ritmat, compar acest album cu mancarea gatita de mama, nu imi dau seama cat imi e de pofta decat dupa ce gust.Azi am gustat 54:15 minute de simfonie si rock .... Albumul "The Resistance" este al meu.

Pentru restul articolului ---> Doamna cu coasa <---
sau ---> GoogleDocs <---

author : Vali Decu

Un comentariu:

  1. Eu ce sa mai zic k astept Rammstein de 7 ani sa cante la noi…si nu stiu dak e din cauza k nu au unde sa cante sau din principiu dar ink nu au venit aici si nici nu dau semne k ar veni

    RăspundețiȘtergere