aparate foto digitale

Distribuie

9 august 2011

Out of office

Am disparut de ceva timp, dar ma intorc curand.
Pe scurt: am fost plecat in Amsterdam patru zile si cand m-am intors am gasit casa goala (nu am fost pradat de hoti, ci au inceput ai mei renovarea), totul demontat, inclusiv PC-ul, asa ca am plecat cu geamantanul pe unde am apucat, caci acolo nu se putea locui. Am avut la mine un craptop* pe care nu am putut rula nici o aplicatie de procesare RAW, asa ca fotografiile care stateau la rand sa fie publicate au ramas needitate.
Zilele astea m-am mutat inapoi acasa si sper ca in curand sa-mi montez si PC-ul, moment in care voi reveni aici cu fotografii si povesti.

O zi frumoasa sa aveti !

-------
*craptop - jaf de laptop

2 comentarii:

  1. Pierdere de timp RAW-urile...
    Expune-le corect din prima si da-le jpg. Sau le pastrezi pentru momentul in care vor cita altii din tine asa cum citezi tu din Cartier-Bresson... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, de acord cu tine Vio.
    Totusi, exercitiul e mama invataturii :D si in mintea mea sunt deja un mare artist :P

    RăspundețiȘtergere