aparate foto digitale

Distribuie

28 decembrie 2011

Luna şi luceafărul

Luna şi Luceafarul captate cu:
1.
  • Distanţă focală - 135mm
  • Apertură - F7.1
  • Shutter - 1/8 sec.
  • ISO - 3200
  • Metering - Spot
  • Program - Shutter Priority
Click pentru zoom
2.
  • Distanţă focală - 200m
  • Apertură - F8
  • Shutter - 1/10 sec.
  • ISO - 3200
  • Metering - Spot
  • Program - Shutter Priority
Original
Am făcut şi un crop la original pentru a se vedea mai bine partea întunecată a lunii.
Crop
N-am avut trepied ci doar un stâlp de ciment de care mi-am sprijinit mâna cu aparatul. M-a ajutat şi programul shutter priority permiţându-mi să mă concentrez mai mult pe selectarea vitezei proprice şi eliminarea vibraţiilor.

2 comentarii:

  1. Nu sunt rele deloc, fara trepied. Ba dimpotriva, ti-au iesit bine...
    Imboldit de faptul ca faceai poze la luna, am iesit si eu in Tineretului la o sesiune, ai vazut ceva rezultate azi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am făcut un obicei sănătos pentru cei care îndrăgesc fotografia: port în fiecare zi aparatul la mine, împreună cu cele două obiective și blițul. Altfel nu prindeam cadrele astea.
    Am văzut și comentat live fotografiile din Tineretului și cred că cele cu bicicleta merită expuse, mi-a plăcut ideea. Dacă vrei facem un guest post aici. Ce zici?

    RăspundețiȘtergere